Bakın şimdi benim iş çok karışık. Ultrasonda son adet tarihinden baz alınıyor ya gebelik benim hamile kaldığım günle son adetimin arasında 14 gün var. Yani hep 14 gün büyük hesaplanıyor bu çocuk. 10 gün önce çok sevgili doktor bey gelişim geriliği var sağlıksız gebelik falan dedi. Tabi ben panikle başka bir doktora daha gittim o doktorda aslında 7 haftalık bir kese değil 5 hafta gibi dedi bende tam tarih vererek söyledim o zaman doğru verdiğin tarihe göre normal dedi. Bu arada kahverengi lekelenmelerim hep var. Şu an benim hesabıma göre 6 hafta 5 günlük gebeyim ama kalp atışı yarın akşam üzeri dinlemeye gideceğiz. Daha duymadık hiç ve bu benim 2.gebeliğim ilki gayet sağlıklı bir sekilde dünyaya geldi. Bu akşam kanamam oldu acile gittim hcg değeri bakıldı ve 3386 çıktı sizce normal mi ? Pratisyen hekim vardı çok detaylı açıklama yapmadı.