esraturk 36 haftalık hamileyim bende geçen haftalar çıktı. Doktorum tedbir amaçlı ilk gebeliğim anlamam diye enfeksiyonu yaptırdı ve malesef varmış. Normal doğum yaptıramayız bu şekilde dedi. İlaç verdi bir hafta içinde kurutmamız lazım dedi. Kurumazsa 37’de sezeryan dedi malesef büyükler için çok ciddi değil enfeksiyon ama bebekler için menenjit, kan enfeksiyonu ve akçiğer iltihabına yol açabiliyormuş bunu da hatta bu gün burada okudum sen bi idrar testi yaptır yada doktoruna anlat zaten test isteyecektir.