Kızlar merhaba ben 5 aylık hamileyim markette ağır işte çalıştığım için riskli gebelik olduğu için doğum iznine kadar(32. haftaya) heyet raporluyum fakat bana maaş ödenmeyecek SSK dan rapor paramı alacağım doğumu yaptıktan sonra doğum parası alabilecek miyim? Hala sigortalı işçi gözükeceğim bilenler aydınlatırsa sevinirim