YaseminCanCicek21 Mervisck çatı muayene hiç olmadım ama kendim baktığımda aynadan gördüğüm kadarıyla vardı doğum sancım olmazsa haftaya gidicem sunu sancı vericekler 😟 bizim doktor çok mecbur olmadıkça yapmıyor sezaryen
Canan-02 Mervisck ya canım benimde açılmam yok çatı ve onun haricinde alttan muayene oldum bugün rahim yumuşak ama yine açılma yok hasıl yapcaz bu açılmayı
Mervisck YaseminCanCicek21 hiç açılma yoksa suni verme taraftarı değil benim ki çünkü Cook nadir ise yararmis bu durum da suni sancı. İki gün elimden geleni yapcam bakalim 🥺
ElifTzl Mervisck Benim doktor da suni karşıtı.Açılma yok son haftam boşuna bebeği strese sokariz tehlikeye atariz dedi o yuzden sezaryan mecbur sali gunu
ElifTzl Mervisck Alistirdim ben de kendimi artik sezaryana valla dogal yolla gelmeme ihtimalini hic dusunmemistim nasip degilmis.Saglikla gelsinler de artik insallah
Mervisck ElifTzl bende çok emindim. Çünkü olmamasi için hiç bir sebeb yoktu. Tek sorun açılmamın olmayışı. O da ne yapsam olmuyor. Demek ki bu şekilde olması gerekiyor. Bebeklerimiz sağlıklı afiyetli olsunlar yeter 🌸