Acelyam11 evst cnm bende ilk haftalarda yaşadım 20 gün falan sürdü çok şükür 4 aylık hamileyim kanama olmuyor kan birikintisi oluyor kesenin içinde o kanı atana kadar sürüyor kahverengimsi yada normal kan gibi geliyor çok korkmuştm çok şükür 20 gün sonra progestanıda kestim dr öle demişti herşey yolunda 💕