nursanyildiz Kizlar tüp bebek 7 +3 geleyim kalp atışını duyduk 1 saat önce lekelenme mi kan mi stresten ikisinin ayrımını yapamadım normal mi acile gitmedim sabah kendi doktoruma gitmeyi tercih ettim çok stresliyim
Eceselo1759 nursanyildiz merhabalar kahverengi ve az ise korkmayın ama çoğalırsa mutlaka doktora gidin
Hll24 nursanyildiz merhaba benimde lekelenmem vardı hatta kanamaya çevirdi sık sık kalp atışı dinledik, oksapar kan sulandırıcı iğne başlamıstık ve progestron iğne şeklinde günde iki doz mutlaka doktora gidin ve stres yapmayın☺️
nursanyildiz Hll24 benimde günlük iğnelerim var bugün inş gitcem durdu dünden beri sürekli kontrol ediyorum yok şuan