Naz1616 derya61_ bizimde 99 oldu çok şükür ama programa göre sezeryan olacağımız için daha az var tabi Allah nasip ederse
sevda_yldrm derya61_ evet 30 lu haftalarimda normal doğum için bir sıkıntı yok demişti bana şimdi kontrollerin 2-3gunde bir 39 olucam bı kaç gün sonra cumartesi muaneye çağırdı yine doğum olmazsa gel diye