Zarif77 bence hemen yarın doktorunuza gitmelisiniz. Riske atmayıp gidin bir şey çıkmazsa bile içiniz rahatlar. Ben de 31+2 deyim tek gebelik olmasına rağmen dün ağrılarım var diye doktora gittim.Açılma ve nişan bende de olmadı ama nst de erken doğum sancılarımın olduğu çıktı. Ciğer geliştirici ve erken doğumu önlemek için ilaçlar verildi. Sizin ikiz gebelik daha da dikkat etmeniz gerekebilir.