33NAZ dün yaptırdım canım devlet hastanesinde yaptırırsan kutu kola gibi teneke kutuda elma aromalı içecek içiriyolar. Onu içmeden evvel kan veriyosun. Sonra içeceği içiyosun. Bi saat sonra bi daha kan veriyosun. Kan verdikten bi saat sonra tekrar kan veriyosun. Bu iki saat içinde su dışında hiçbir şey yiyip içmiyosun. Yürümüyosun, oturuyosun sürekli. Beni biraz kötü yaptı ama kendim sonuçlarıma baktım şimdi çıkmamış şeker çok şükür