Arkadaslar bir sorum olacaktı benim adetime bir hafta var dünde adet olacak gibi karın ağrısı cektim ama öyle böyle değil dedim kesin adet oluyorum ama sonra geçti bir de adetime yakın sivilce cıkar baya şimdi sivilce de cıkmadı böyle bir durum yaşayan var mı acaba yerleşme sancısı cekmiş olabilir miyim yardımcı olursanız sevinirim tesekkur ederim