Arkadaşlar illa puset almalımıyız ben ilk kızımda kucağımda çıkmıştım ama sonrasını hatırlamıyorum gerekli mıdır gereksiz mıdır bebek arabasının puset gibi yeri var ama onu kızım 6 aylıkken falan kullanmaya başlamıştım içinde kayboluyor diye şimdi çok kararsız kaldım