Kızlar nolur bilen yazsın. Başından beri çok ağrılı hamilelik geçirdim bu ikinci gebelik ikibucuk yaşında kızım var birde. Şuan 36 haftanın içindeyim ve inanın doğurmak istiyorum artık takatim kalmadı tasiyamiyorum bebiş 3 kg a yakın. Bir saattir resmen çıkmak istercesine baskı yapıyor ve normalinden on kat hareketli canım o kadar yanıyor ki ağlamak istiyorum tükenmiş gibiyim. Bana hep erken doğacak gibi geliyor zaten hani 40 lari bulmaz diye ama bunlar sizce erken doğum habercisi olur mu? Aşırı hareketli ve baskı yapıyor. Bir saatte üç kere büyük tuvaletim var diye wc gittim ama bisey yok.