Merhabalar hamişler, 2li Testi negatif çıkıp 3lü riskli çıkan var mı acaba doktor perinatoloji bölümüne sevk etti detaylı ultrason yapıldı hiç bir problem yok çok şükür sağlıklı görünüyor bebeğim. Bu durumu yaşayan var mı delirmek üzereyim tatbiki herşey allahtan kabulüm ama düşünmeden edemiyorum. ?????