rukiye-1997 Arkadaşlar aşıyı olan var mı sağlık ocaklarında yok vurulmasak zararı olur mu bilgisi olan ??
Kelle0129oekd rukiye-1997 ben ilk gebeliğimde vuruldum 2. Dozu da vuruldum 2. Gebeliğimde doktoruma sordum 1. Gebeliğinde 2 doz da vurulduysan şu an sadece 1 doz aşısı olabilirsin sorun yok demişti
MoonLighty rukiye-1997 eczaneden alabilirsiniz aşıyı. Tabi her eczanede var mıdır bilmiyorum araştırmanız gerekir. Ben olmadım. Doktorum bana bıraktı. Paslı şeylere dikkat etmemi söyledi
Kelle0129oekd rukiye-1997 yani koruyor aşı sonuçta doğumda bizi neler bekliyor bilemeyiz hiç bir zararını görmedim
Gulnur rukiye-1997 ben asi olcGim.zaman depremden dolayı asi yoktu şimdi 31. Haftaligim evelsi gün oldum asingelmisti kaç haftaliksin bilmiyorum ama zamanı var olmakta fayda var tabi
MiniginAnnesiii_ rukiye-1997 bende henüz olmadım beni sağlık ocağından aradılar ama gitmedim kimi yap Dior kimi yapma bilmyorm bende şuan 35+1 haftalığız
Yagmure rukiye-1997 ben hemşireyim 1. Dozu yeni yaptırdım mahvoldum 2. Dozu yaptırmayı düşünmüyorum ama bence bir dozda olsa yaptırmanı tavsiye ederim çünkü sonuçta hastane ortamına gireceğiz doğumda heleki sezeryan vs olursak daha da önem kazanıyor bu aşı.
ekyc Benim 2. Gebeliğim aynı doktora gidiyorum memorial’da, doktorum kesinlikle olmayacaksın aşıyı dedi ilkinde de olmadım ikincisinde de olmadım
anneolmakzoramagulusuyeter_ rukiye-1997 tetanoz aşısı çok önemli beş yıl içinde yaptirdiysan yinede en az bı doz yaptırman gerekir. Gerekirse adını yazdır aşı gelince hemşire haber verir sana
Mavinin_kadini rukiye-1997 riskli gebeliklerde önerilmiyor. Ben olmadım şahsen. Hem yan etli yaptığınıda burda okumuştum. Ayrıca genelde ameliyathane ortamı için yapıldığı söyleniyor. Eğer öyleyse zaten steril alan. Kişiye ve doktora kalmış bir durum
Mry02 rukiye-1997 ben bugün yaptırdım bence yaptır ilk gebeliğimde ebe ye sormuştum yaptırmasam diye ebe ameliyat falan olursan kesecelerler falan nolur nolmaz sen yaptır yoksa bir sıkıntı çıkar demişti yaptırdım şükür bi sıkıntı yok