Berfinakt bende de aynı durum olmuştu ama kesinlikle gaz ve şişkinlikti. Sindirim sisteminden dolayı öyle oluyor tamamen. Ha ama illa ki karnınızın içinde de yer yoktur oda ekstra çıkarmıştır karnınızı, biz şimdi 24 haftadayız benimde karnım diğer gebelere göre hep daha belirgin annemde öyleymiş 🧚🏻♀️