Kızlar 12 haftalıkken ikilim riskli idi fetal testim temiz geldi ama şuan 21. Haftada olacak detaylıdan o kadar korkuyorum ki kötü bişey olursa kötü bişey duyarsam ismi hazır hastane çıkışları hazır cok özeniyorum cok üzülürüm ben 18 deyim daha nasıl gececek günler bilmiyorum bi ben mi bu kadar korkuyorum bilmiyorum 🥺