Aseleft anlam veremedim şimdi sen doğum sancıların tutup devlete gitsen seni geri mi.gondercekler ? Bence böyle bir saçmalık olamaz biz bu ülkenin vatandaşıyiz arkadaşım 35 e kadar özel takipliydi 38 de şehir Hastanesi’nde doğurdu :) online gebe okuluna kayitliyim şehir hastanesinin ben normalde özel takipliyim ama ordaki ebe de biz size bakmak zorundayız siz vatandasimizsiniz demişti biri bu soruyu sorunca