Pamugumgeliyor Seresozge bende oyleyim insani deli edio bu durum, ayaklarimi oynatmazsam rahat edemiom , hareket ettirincede uyuyamiom, suan tvye bakiom hala oyle elim ayagim, kafayi yedirtcek bu durum bana
Sinem1912 Seresozge evet sprey. Tek fıs bile yeterli olabiliyor bende ama doktorunuza danışın yinede😊 bana dahiliye doktorun yazmıştı
Seresozge Feyza41eylul bu kramp gibi değil cok farklı karıncalanıyor bacaklarını kesmek istiyosun sürekli yürümek hareket ettirmek istiyosun çok değişik birşey🥴
nisanisa Haticeozlem Bende kullandım onu her gece içtim ama bi işe yaramadı bende niye işe yaramadı ya
Haticeozlem nisanisa bi tek o değil ama aynı zamanda bol su tuketmeniz gerekiyor gün için de yürüyüş yapmanız gerekiyor süt tuketmeniz gerekiyor
nisanisa Haticeozlem su tüketimim iyi yürüyüşü hergün olmasa da yapıyorum elimden geldiğince süt hiç içemiyorum ya hamileliğin başında tiksindim ama onun yerine peynir yoğurt tüketiyorum bi krem yazmışsin o iyi geliyomu ne ise yarıyo
Benanneyim Seresozge yaşadım ilk beş ay deli oluyordum ağlamak istiyor kafamı duvarlara vurmak istiyordum öyle şiddetli oluyordu uyuşma. Magnezyum iç canım şükür öyle atlattım ben
Seresozge Benanneyim içicem gece yatmadan. Hatta hergün 🙄 hiç sevmiyorum suya karıstırılan ilaçları içmeyi ama bu bacakları da çekemiyxem böyle
Azrasare Seresozge offf resmen hamileliğim kabus oldu bu yüzden 23. Haftadayım ayaklarımın canı gidiyor resmen uzandığım anda sürekli hareket ettirmem gerekiyor öyle zor uykuya dalıyorum ki iki yaşında kızım var zaten çok yoruluyorum ve uykum düzensiz birde böyle olunca çileden çıkıyorum çok gergin oluyorum :(
Buse01 Seresozge bende sabahlari gernestigimde bacak kaslarim sıkışıyor 1 dkkaya yakin semsert oyle kaliyor mahvediyor beni gozumden yas geliyor gevşesin diye
Ygtzynp Sanahları kalsiyum tableti iç sonrasında mutlaka d vitamini al kalsiyumun emilimini artırıyormuş. Aksamlarıda magbezyum .birde arada parmak ucların uzernde dur.bir sag ayak bir sol ayak aklına gedikçe abartmadan yap geçer bikaç güne inşallah