babyasyanil Ağlicam sanırım duygular şelale.. ne çabuk geçti zaman hiç anlamadım🥲 var mııı aynı haftada olan gebişler?
nergismom babyasyanil 30+4 yavaştan kıyafetlerinin etiketleri kesip yıkamaya başladım odası geldi falan 😍 bi ağlıyorum bi çamaşır seriyorum
babyasyanil Likayolcusu ben 28 den beri oturduğum yerden bismillah çekerek kalkıyorum 🥲 sonu güzel olcak sabır sabır🤍
babyasyanil Basak3417 dimi bende şaşkınlıkla geçen zamana bakıyorum. daha dün öğrenmiş gibiyim zaman cokkkk hızlı💜
babyasyanil nergismom ben dayanamayıp 3 hafta önce kestim şimdi yavaştan yıkamaya başlıycam 😍 hastane çantamın eksiklerini tamamladıktan sonra onuda hazırlayıp kenara koymayı düşünüyorum. Ay nevresimini ütülerken bi ağla bi ağla.. cok güzel duygular
nergismom babyasyanil yaa kıyamam evet canım bende öyleyim kıyafetlerini yıkadım ütü için annem gelicek haftasnu bende 32 den sonra hazırlıycam
Zumrammk 31+1 haftalıgız çok şükür ikinci anneligim ama duygular ilkmiş gibi bide çok hareketli sag taraftan çıkmayan bir ogluşum var