Ganimedemet 12+5 deyiz yüz üstü yatan biriyim acaba Şuan bebeğime bi zararı okur mu yüz üstü yatmamın tecrübeli olan anne adaylarıma sorum
Simayla Ganimedemet ben ilk zamanlar yatmanın Bi önemi olmadığını biliyorum doktorlar da öyle diyor şuan istesemde yatamıyorum 6 aya giriyoruz artık
Hilal2901 Ganimedemet yatabildiğim kadsr yattım sonrasında göbek cıkıyor yüzüstü yatılmıyor. Sonra sırt üstü yapabildiğim kadar yattım simdi de göbek çok ağır geliyor sırtımı ağrıtıyor mecburen yan yatıyorum 😂
AylnCllz Ganimedemet nasıl rahat ediyosan öyle yat bi süre sonra istesen de yatamıyosun zaten sonrasında sırt üstü bile yatamıyosun hep yan 🤣
Kubrasengul12 İlk 3 ay sorun yok diye biliyorum zaten bir süre sonra göbekten yatamiyorsun bende yüz üstü yatan biriydim öğrendiğimden beri hiç yatmadım korktum bişey olur diye 1 buçuk ayım kaldı bitse de yüz üstü yatsam hayalleri kuruyorum 😊