Hazalibis Selam kızlar 3-4 gündür az denilecek kadar hareketsiz onun öncesinde gece gündüz full hareketliydi. Bel ağırlarım da var. Doktor randevum Cumartesi günü çok tedirgin oluyorum bir problem mi var acaba diye. Tecrübeli anneler normal midir bu durum?
ygmrtpclr Hazalibis bende bugun itibari ile 38 oldum. Erkek bebek ve oglum biraz iri. Çikolata yiyince cok çoşuyor benimki. Ve büyüdükleri için yerleri daralıyor haliyle yine de içini ferah tut derim ben.
edaakc16 Hazalibis doktorum bazen çok hareketli olup bazen hiç hareket hissetmediğin gün olması normal dedi yine de bir doktoruna mesaj at sor istersen
35_tecrube Hazalibis eğer iş falan yaptın ağır kaldirdiysan bebek yorulmuş uyku moduna geçmiştir olur öyle şeyler endişelenmeye gerek yok