buusur ilk hamileliğimde benim de nazlandığımı düşünüyorlardı. Meğer enfeksiyon varmış ve erken suyum geldiği için bebeğimi kaybettim. Sonra dedimki kimseye bakma sen kendini dinle ve her konuda doktoruna mutlaka danış.
O yüzden etrafına bakma için rahat etmediğinde git muayene ol. Kadın doğum doktorları alışkınlar zaten annelerin tedirgin olmasına ve her seferinde ilgiyle bakıyorlar