Merhaba yumurtlama döneminden itibaren birkaç kez korunmasız ilişkiye girdik. Doktora farklı bir sebeple gittim ilaç alabilmek için gebelik şüphesi olduğunu da söyledim. Testte beta hcg <2.30 yazıyor. Fakat regl olmama 5 6 gün var. En son korunmasız ilişkim de 6 gün önce gerçekleşti. Hiçbir belirti yok sadece göğsüm şiş her regl öncesi şişer. Hamile olma ihtimalim kalmadı değil mi bu beta değeri ile ? Normal birinde bu test sonucu kac çıkar bilmediğim için mukayese edemiyorum daha önce hiç yaptırmadım