narinbianne Kızlar merhaba 28+4 üm arada yürürken vs vajinamda batma hissediyorum yürüyemiyorum😬 Bu durumu yaşayanlar var mı?
Ilyda00 narinbianne valla bendede oluyor hele bazen tam oturacakken veya otururken acayip acitiyo bianda