Eylulkus Mertim12 evet gittim ama benm açılma ve sancı cıkmadı salı tekrar gidicem duruma göre çarşamba sezeryan olucaz
Mertim12 Eylulkus hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın ins rabbim bütün hamilelere kolay doğum nasip etsin
Eylulkus Mertim12 hala bir durum yok sanırım çarşambaya kadar bu şekilde gidicek ve sezeryan olacağız az açılma bile olsa sancı olurdu diye düşünüyorum ama yok
Mertim12 Eylulkus benimde 4 gün oldu 3 cm demisti hala bı gelişme yok yalancı kasılmalar sancılar var 😪