Ebuss35 anneee00000 Nooooooo canımmm doktoruma sordum ve gitmemi önermedi bende bırakmam zorunda kaldım doğumdan sonra devam edicem artık 😊
Emine2910 anneee00000 doktorum elinde ki telefon daha zararlı dedi. Onun yaydığı ışığın hiçbir zararı olmadığını belirtti gözünüzü korkutmayın bu kadar
Fatossc yaptırma canm bende gidiyordum güzellik merkezini ardaım hamileyim diye biz kesinlikle hamileyken önermiyoruz yapmıyoruz dediler.
ekyc Doktorum yaptır bebeğe hiçbir zararı yok ama boşuna yaptırırsın doğumdan Sonra hormonların başa saracak boş yere paran gider demişti 😁