Şuanda 33 haftalık hamileyim karnım büyüyene kadar epilatörle tüylerimi aldım karnım büyüdükçe belden altımı mecburen jiletle almaya başladım ama artık karnım o kadar büyüdü ki elimin erişmediği yerler kalıyor maalesef. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz ? Kullandığınız pratik bir yöntem var mı ?