Dubletombikdoner Anne_oluyorum34 Hiç canınızı üzmeyin. Gelecekte ki kardeşlerine abla,abi oldu diğer dünyada, 😍lutfen bir daha olur bir daha olur… Rabbim dayanma gücü versin size
Nurdan-54 Anne_oluyorum34 olmayınca olmuyor demiyelim RABBİM ol demeden olmuyor çok iyi anlıyorum seni içinin yangını ben 10 sefer yandım o yangınla. RABBİM isteyen herkese bana yaşattığı gibi mücizeler yaşatsın en kısa zamanda 🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Anne_oluyorum34 @“Dubletombikdoner”# inşallah Allah razı olsun.. 4 yaşında bir kızım var bu kısmetimiz degilmiş demek hayırlısı böyleymiş. :(
Pamuk Anne_oluyorum34 Bak ne güzel evladında varmış üzülme demek istemiyorum ama güçlü dur.Bak ben 13 sene sonunda hamile kaldım 25gun önce 17 haftalık bebeğimi ellerimle mezara koydum. Acılar kıyaslanamaz kesinlikle ama Allahtan gelene razıyız.
Anne_oluyorum34 @“pamuk3341”# şükür kızım var elhamdülillah ama işte insan üzülüyor elinde değil :(… Rabbim sanada sabırlar versin dayanma gücü versin inşallah 🤲🏻
Anne_oluyorum34 Bide birşey Daha dicem Baya kanamam oldu parça geldi VS. Şuan sadece leke olarak geliyor anlamadım gitti normalmi Acaba