Kızlar merhaba iyi akşamlar.
11 aylık bebeğim var adetim 1 ay gecikti emziriyorum doğumdan sonra hiç gecikme yaşamamıştım bugün test yaptım negatif yani gebe değilim. Sorum şu. Gebelik öncesi adet gecikmesi yaşamıştım ve soğan suyu içmiştim adet oldum. Şimdi yapsam süte zarari olur mu bilgisi olan ebe yada hemşire arkadaşlar yada tecrübe etmiş arkadaşlar yardımci olabilir mi