Zekiye45- Kızlar ben 6+4 günüme gircem yarın nasipse ve gün içerisinde veya geceleri sağ tarafıma yatamıyorum bi batma oluyor sol tarafımda rahat yatıyorum niye batma oluyor acaba bi bilginiz varmı?
esraEb Zekiye45- hiçbir bilgim yok ama benimde öyle oluyrodu. Hala öyle. Hamile olduğumu bilmeden önce de başlamıştı 5+4 te öğrendim gebeliği o ay full öyle idim bende. Şu an 24+5 oldum şükür.
Esraall 31+4 deyiz şu anda 2 aylık iken bir başladı kaburga batmalarım hala batıyor ne sağa ne sola dönerek uyuyabiliyorum hiçbir çözüm yolu da bulamadım mecbur kıvranıyorum ne zaman dalıp gidersem o zaman uyuyorum Allah hepimize kolaylık versin 😊😊