YuvarlanamayanPaanda Kızlar kimyasak geçirdim gecen ay şuan hafıf agrılarım var 2 3 gün önce bir bulantım olud bat 2 gün var heyacanlandım eşimi test almaya yolluyorum insallah çıkar 🥰🥰🥰
Pamuk YuvarlanamayanPaanda Allah hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin.Ben burda bekliyorum sonucunu ;))
YuvarlanamayanPaanda Pamuk amiin güzelim insallah haber ederimm bi değişik oldum gören der ilk kez hamile olacak sanki 2 evladım var aslında 😅😅🥰
YuvarlanamayanPaanda Pamuk öyleymiş ya hani kizi olan oğlu oğlu olan kız ister elhamdülillah ikiside var ama gönül heyecanlanmadan durmuyo
YuvarlanamayanPaanda cahilelafanlatamazsinyorulmaa araba sürmesini bilsem ben hidip alacam ayy bana diyo4 sabah okula giderken al dedim yok merak ediyorum git al 😅
Sabina13 YuvarlanamayanPaanda ben de subatta gecirmistim..1 mayis tekrad hamile oldugumj oyrendim…insallah saglikla gelirled
YuvarlanamayanPaanda Sabina13 ayy böyle duydukça dahada umut oluyor bu ay güzel değerlendidiğimi düşünüyorum Allahta nasip etti iyse