Denm22 benim de bir oğlum var 3 yaşında bende Eylül sonunda kürtaj oldum bu 3. Ayımız korunmasız adetim bitti ama değerlendiremiyorum misafirim var 😔 Rabbim sana da bana da ve tüm bebek isteyenlere de nasip etsin inşallah. İnsan hemen olsun istiyor sabredemior onun da vakti zamanı var işte bekliyoruz