Semihaa66 Maviijj peki tesekkur ederim 🤗yinede benim 2. Ye hamileyimde o yuzden kiz mi erkek mi cok merk ediyorum
Semihaa66 Kahyaasena ayyy tesekkur ederimm insAllahh bende erkek hissediyorum 😍 saglikli olsunda insAllah en onemlisi
000 edanurrrrrrrrr doktorlar kız kıza benziyor dediler ama bakalım 😆😆 hatta biri %90 kız dedi kızınız olucak felan dedi
glcn-88 @Edanurrr https://mutluresim.com/images/2023/05/11/nCvFnz.jpghttps: Benimkine de bakarmısınız lütfen