Kızlar 12 itibariyle tam 26+0 haftalık oluyoruz. Erken doğum riskim vardı rahim duvarının incelemesine bağlı. Rahim duvarım kalınlaşmış ama Progestan kullanmaya devam dr risk devam ediyor dedi geçen çarşamva. Benım 2-3 gündür regl olacakmışım gibi ağrım oluyor ve kasıklarımda batmalar. Arada da vajinamda batma oluyor sanki. Değişik bir şey . Bebeğim çok küçük çok korkuyorum erken doğurmaktan. Bunlar normal şeyler mi yoksa doktora bir görülmeli miyim ? Normalde ay sonunda kontrolümüz.