ilkimbebee 38+2 yiz tuvalete gittiğimde sümüksü şeffaf akıntı geldi bu nişan mı oluyor ? Yarın doktor kontrolüm var bunu doktoruma söylemeli miyim? Bilgilerinizi bekliyorum
Mochi ilkimbebee benim sümüksü akıntıdan biraz daha koyu kıvamlı gelmişti akıntıya göre de çoktu. Birkaç saat sonra damla damla kan gelmeye başladı birkaç saat sonra sancılar ve doğurdum😁 her zamanki akıntıdan farklıysa nişan olabilir. Nişan gelince hemen doğum olacak diye birşey de yok günler sonra doğumu ancak başlayanları da duydum ama benimki bu şekildeydi
Poyrazlina12 ilkimbebee benimde iki üç hafta önce geldi nişan dedilerde bilmiyorum kahverengi leke ile sümüksü bir sekilde geldi
efem1 ilkimbebee doktora gittiniz mi acaba ben 30+1 bugün lavaboda şeffaf balgam gibi afedersiniz akıntı geldi erken doğum riskim var sizin de öyle mi geldi son durumunuz nedir
Mucizemol1 ilkimbebee sancın olursa acile gidersin olmazsada yarın kontrolun varmış o zaman söylersin sen yinede hazırlıklı git saglikla kucağına alırsın inşallah
Poyrazlina12 ilkimbebee yok valla hala bekliyorum 34+2 olduk kalcam çok ağrıyor bebek hareket edince karnım cok kötü ağrıyor
Sabina13 ilkimbebee ben 1gunden fazla suyum akti…gece kanli bulanik su geldi…3 _4saat sonra doguma gittim
ilkimbebee Sabina13 su farklı nişan farklı. Çok beklemişsiniz suyunuz geldiğinde iyi cesaret edip beklemişsiniz risk olabilirdi neyse ki doğum yapmışsınız :) darısı bana inşallah
Nefise55 Şuan benfe aynı durumu yaşıyorum ilk defa böyle bir akıntı gördüm krem rengine benziyordu sanırım koyu kıvamlı bı akıntıydı ve 2 gündür sırt ağrısından geberiyorum şuan bile sırt ağrısı çekiyorum doğum yakın mi acaba doktora gitmeli miyim ?
ilkimbebee Nefise55 sağlıkla gelsinler inşallah tecrübeli değilim canım yanlış yönlendirmek istemem ama sancılar büyük ihtimalle.