Selam 24+5 haftalık hamileyim diş tellerim var hamile kalmadan önce diş etlerimi kestirmiştim ama bu haftalarda diş etlerim şişmeye başladı böyle ayrılır gibi oldular sabah uyanınca kanamış şekilde oluyor fırçalarken kan asla durmuyor yaşayan varmı nasıl atlattınız kestirmek için doğurmam lazım daha çok var önerisi olan yazabilirmi