rabiaudn kızlar doktor gaz damlası yzdı bebişime ama nasıl kullanılcak ya bilemedim üstünede suyuna damlatn falan yazıyor bebişm daha 27 günlük
1989H rabiaudn aynen bende kaşığa damlatıp veriyordum ki zaten daha 27 günlük verilmez su diye biliyorum sadece anne sütü
Sedagnlgl Sedagnlgl rabiaudn relamax diye damla verdi bize laktoz enzimi sütümü kolay sindirsin diye gaz sıkımtımız yok
rabiaudn Yesimmm93 gözünde hafif çapaklanmada vardı onun içinde bir damla yazıcaktı o olabilir mi acaba? ama üstünde yemeklere suya diyince gaz damlası sandım kafam karıstı ya
Yesimmm93 rabiaudn evet evet göz içindir o canım ama sen kullanımını tam öğren madem öyle o şekilde kullan .Çok geçmiş olsun
Maviabdulkadir56 rabiaudn brn ditek ağzına damlatıyotdum ne süt ne su ilk defa duyuyorum dediğiniz ilaç gaz giderici eğil bildiğim brn alerji iken vermiştim o damlayı