Muhammethilal benim ilki ameliyat sırası rahattı ama sonrası ölüm sezeryan sonrası 1 haftadan fazla yattım. Ama ikinci de ameliyat sırası çok daha kötüydü ama ilkine göre bir tık daha iyiydim çok değil bir tık. Ama ikinci sezeryan üzerinden 2.5 yıl geçmesine rağmen öksürme hapşırma ani kalkışta rahime birşey saplanır gibi oluyor