hemsireanne55 Zehra_02 acile gidip tansiyon baktırıp ilk fırsatta da doktorunuza durumu söyleyin idrarda protein kaçağı olup olmadığına bakılacaktır
Sevval0308 Zehra_02 31+3 uz ayaklarım şişmeye başladı ellerim uyuşuyor sırt ağrısı ve halsizligim var ayaklarım bacaklarim ağrıyor elhamdülillah diyelim :/
_Ceyda_ Zehra_02 boyu kilosu kaç acaba . Ben regl göre 32 haftalık hamileyim fakat 2 hafta geri geliyor o yüzden merak ettim
beyzanurk2502 Zehra_02 bende de şişlik olduğunu farkedince ayaklarını gün boyu aşağıya çok sarkıtma akşamları yastık koyarak yüksekte tut ve tuzlu yememeye özen göster dedi. Şimdi bunlara dikkat ediyorum o kadar şişlik olmuyor ☺️
Zehra_02 _Ceyda_ 1680 gramdı boyunu unuttum herşey iyi yolunda demişti devletteki doktorlar çok ilgilenmiyo
HTSY-3535 Bende 32 haftalık oldum her yerim ağrıyor kalçam ağrıyor belim ağrıyor ağrımayan yerim yok ne ağrılardan ne WC den vakit bulup uyuyamıyorum bütün ilaçları içtiğim halde
Havvaemre Merhaba, bende 32 haftalığım. Kasıklarımda ve belimde adet sancısı gibi sancılar oluyor sizde de oluyor mu? Normal mi ?
Akgnedda Bende 32 haftaligim şişim yok yurüyuş yapmaya özen gosteriyoeum suyu cok iciyorum ama bu kalca ve bel agrilarim beni benden aliyor 🥺 uyku zaten haram olmuş gibi bisey tek canı sagolsunda kuzularin gececek insallah hepsi