Dmlaay bende de kalp ritm bozukluğu ve çarpıntı var doğuştan uzun zamandır ilaç kullanmiyordum. Hamilelikte daha arttı bende kardiyologa gittim bebek vücudu daha fazla kullandığı için büyüdükçe biraz daha çarpıntı artar, suan size müdahalemiz bebegide etkiler dediler. Yani canım gebelikte daha artması cok normal sicak havalarda cok disari cikma bol bol su iç dinlen özellikle mideni yoracak yemeklerden de uzak dur. Sabır artık dogurana kadar 🥲😅😊