kubra-yldz47 Kızlar 13. Haftalığım bebeğimin cinsiyetinin kız olduğumu söylediler 13.haftada cinsiyeti öğrenen var mı ?
cevriye35_ kubra-yldz47 10+5te kız yüzde doksan dedi 11+4te kız dedi 15 de kız dedi 18 deyiz artık ikna ol kız diyorum dedi 😁😁
Aysee1123 kubra-yldz47 Doktoruna güveniyorsan kızdır 👍 Bende 12+4 ve 14 te %100 kız olduğunu duydum doktorumdan