Miran41 Kızlar doktorlar hep sol öneriyor ama benim en rahat ettiğim uyku pozisyon sırtüstü huzura dalıyorum resmen. Fakat sola yatınca sanki göğüs kafesime bişey batıyor
aresmia Miran41 aynı batma durumu bende de var 😔😔😔 sola yatınca ağrıya kalkıyorum. Sırtüstü dönğnce eşim uyarıyor hemen. Günde 1 maden suyu iç magnezyum eksikliğinden olur dediler. Onu deniyorum şimdilik
Melo-fndkc Miran41 ay ben. Valla gebelikten önce de uykuya hep sırt üstü dalabilirdim. Şimdi hem sırt ağrım hem kaburga ağrılarım en az sırt üstü oluyo ve ben hep o pozisyondayım
dilay_06 Miran41 sol tarafa yatınca bebek de sol tarafa geçip acıtıyo sağ tarafa yatınca da aynı şekilde ben de mecburi sırt üstü yatıyorum bir süre
Cicek_1 Evet ya bazı dönemler sol sağ yatmak çok sıkıntı oluyor sırt üstü özellikle 6-7 ayımda çok rahattı şimdi 8 oldum sol taraf daha rahat geliyor gerçekten 🤭
Miran41 Sırtüstü yatınca damarlar tıkanıyormuş bebeğe giden kan akımı azalıyormuş ama benim bebeğim dahada hareketleniooo
Almeda Ayy o kadar çok özledim ki sırt üstü yatmayı😍 genelde yan yatarım ama arada sırt üstü yattığım da oluyordu tabi dinlenebiliyordum😂 şimdi hamile kaldığımdan beri yatamıyorum yan yatmaktan sırtım batıyor resmen
Eybikk Sağıma yada soluma yattığım da basenlerimin kemikleri ağrıyor resmen uyuşuyor sırt üstü de karnım ağzımdan çıkacakmış gibi hissediyorum hala rahat bir pozisyon bulamadım 😀
Melo-fndkc Miran41 benim doktorum yastığı yüksek tutarsan bir şey olmaz demişti. Çok takılmıyorum o yüzden 😅