Nurella11 Kızlar 17 haftalığım 3 kutu bulantı için prilam kullandım çok olduğu için artık kullanmayacağım ama bulantım hala var sürekli sanırım doğuma kadar sürecek bulantım kızımda bu kadar uzun sürmemişti sizce daha geçer mi ki
Yazmelegi_ Nurella11 her ay neredeyse 3 kutu gidiyor bende geceleri yatarken 2 tane içmezsem gündüz bulantim oluyor 26+5 teyim
Cicek_1 Kızlar genellikle ilk üç ayda geçiyor diyorlar ama kesinlikle kişiden kişiye bünyeden bünyeye değişiyor benim bulantı ve koku hassasiyetim 5. ayımda geçmişti 😐