Nurella11 Kızlar 17 haftadayız yaklaşık 1,5 aydır Demir ilacı kullanıyorum ve afedersiniz dışkı kullandığımdan beri simsiyah bu normal durummuş ama sonradan düzeliyormuş benimkinde hiç düzelme yok sizce ne yapmalıyım
elifaydinn Nurella11 ilacı kullanmaya devam ettiğiniz sürece öyle olur , benim de o şekilde . İlk hamileliğim de de öyleydi . Demir damlası kullanan bebeklerde de öyledir hatta .
Zehra-12455 Nurella11 normaldir canım bende hata öyle Demir ilacı yapıyor öyle onun İçin oluyor arada düzelme var ilaç kullandığım zaman öyle oluyo
Prenses016 Nurella11 sadece soru in renkse dert etme öyle oluyor zaten. Sen şükret kabız yapmasın o berbat bişi😬
Cicek_1 Tatlım demir ilacini bırakana kadar bu böyle sürecek bende iki aydır kullanıyorum doğumdan sonra bile kullan dedi ne zaman birakirsak o zaman gececek
Kuzuluanne Nurella11 Hiçbir sorun yok ilacı kullandığınız sürece öyle olacak demir ilacı koyulaştırır endişe edilecek bir durum yok. Hatta yan etki olarak mide bulantısıda yapabilir ☺️
AsyaCngz55 Nurella11 canım ben 10 yaşından beri kullanıyorum demir ilaçlarını farklı farklı da kullandım hiç de değişmiyor maalesef hep dediğin gibi.