Basak3417 Kızlar elektrikli ana kucağı almak istiyorum ama kullanan varmı memnun kaldınız mı hangi markayı kullanıyorsunuz
Avril Basak3417 4 moms mamaroo aldık biz bugün geldi kurduk bayıldık ama henüz kullanmadık küçük bey teşrif edince kullanacağız umarız hoşuna gider memnun edebiliriz beyefendiyi 🤣🤣🤣
Senaykork Basak3417 prego Riva hem fiyat uygun hemde oğlumda 16 kg olana kadar biniyodu 5 tıp müziği 3 kademe sallanma hız ayarı, 2 kademede yatış pozisyonu var
Ebuss35 İlk çocuğumda 4moms kullanmıştım salonda hep onda yatıyordu çok memnun kaldım kullandıktan sonrada çok iyi bir fiyata sattım çünki bu ürünler altın gibi değerleniyor şimdi ikinciye hamileyim yine aynı ürünü alıcam 😍
Avril Ebuss35 yenidoğan pedi illa gerekli mi? Bizimkinden çıkmadı ama internette mamaroo nun yeni doğan pedini gördüm satılıyor ayrıca. Aletin kullanma kılavuzunda öyle bir şey yok yatar pozisyonda yeni doğanda kullanabilirsiniz diyor aparat falan demiyor kafam karıştı doğar doğmaz kullanabiliyoruz bunu bu şekilde değil mi?
zmr_enby2 Ebuss35 yenidoğan ilk günden itibaren yatış pozisyonu uygun oluyor mu acaba düz mü oluyo iç kısmı
aysenurtorunn Şuan hamileyim doğacak bebeğime aldım elele markasından denedik güzel çalışıyor alan kullanan arkadaşlarım yenidoğanda baya kullanışlı olduklarını söylediler kullandıkça göreceğiz
iremcannn1907 Tugce0142 @Basak3417 ben Serina kullandım kızlar bebeğim için aldığım en güzel ve en gerekli şeymiş. Çok memnun kaldım. Kademeli sallanma müzik ve doğa sesleri çok işe yaradı. Ana kucağı kısmı çıkıyor bağımsız olarak kullanıyorsunuz vs çok özelliği var. Kesinlikle önerim. Yalnız doğduğu gibi bebeği alıştırın çoğu Arkadaşım sonradan alıştıramadı
Burnumageliyoduslkmsn Çok pahalı geldi ona ayiridgim parayı harcadım ipi bileğime bağlayıp diğer ucuda anne yanı besige bağlayıp sallicam yada kocamın ayağına falann bağlarım 😁 alsam alirimda 3. Beşik her odaya bir beşik gibi oluyor kendimi frenlemeliyim😁
Tugce0142 iremcannn1907 evet bende çok araştırdım memnuniyet çok fazla inşallah oğlum da sever sıkıntı yaşamayız
Ebuss35 Avril Yeni doğan pedi hiç almadım açıkcası altına bebek arabası minderlerinden koyuyordum zaten çok rahat ettik biz onunla tabi çocuğun sevmesi çok önemli 😍
Ay12345 Avril bende aldım üründen yenidogan pedi de almıştım ama kullanan kişilere sorduğumda pede gerek olmadığını altına battaniye müslin gibi örtüler koyup kullandıklarını söylediler. Çokta ucuz değil sonuçta. Bilgimi paylaşmak istedim :)
zmr_enby2 Bende elektrikli ana kucağı bakıyorum şuan ama yenidoğan bebeğin düz zeminde yatması gerekiyor diye okumuştum acaba bunlarda eğim oluyor mu varsa da başka alternatiflerle düz şekilde kullanabilir miyiz?
Ebuss35 zmr_enby2 Tam yenidoğana uygun altında bir çukurluk var bebek yerleşiyor içine bence ekstra birşey almanıza gerek yok yani yenidoğan pedi gibi.
esrcetnkvk Basak3417 Yoyko Ultimate Otomatik Sallanan Ana Kucağı aldık hepsi burada da normalde 2 bin 1600 düşüyor biz uygun geldi kullanışlı görünüyor bakabilirsiniz isterseniz