Umut908 Amin canım kimseye yaşatmasın Rabb’im nasılım bosluktayım içimde kıpır kıpır hareketlerini, konusmalarımızı, babasının işten gelince kızımızı da öpmesini, hareketlenmesi için konuşmasını, heyecanla yaptığımız hazırlıkları velhasıl ona dair ne varsa çok özlüyorum. Ben çok yarım yamalak gördüm yüzünü göremedim mesela entube edildi doğar doğmaz eşim gördü yüzünü hem yoğun bakıma çıkarınca hem de vefat edince bana göstermediler. İkimizin gözünün önünden gitmiyo. Haftasonunu iple çekiyorum kızıma gitmek için önceleri karnımı sevip konuşuyordum şimdi toprağını ilk günlere göre daha iyiyim iyi olup toparlanmam lazım. Ben ağlayıp üzüldükçe eşim de üzülüyo onu üzgün gördükçe ben üzülüyorum. İyi olmalıyım ki yeniden hamile kalabileyim. Su bı gerçek hamile kalsam da içimde ki korku hiç gitmiycek bişey mi oldu bişey mi olacak düşüncesi beni bitirecek biliyorum ama ben 1 ay sonra da hamile kalsam bu böyle olacak 2 3 sene sonra hamile kalsam da