bzyyzb insülin kullanmıyorum ama yediklerimede çok dikkat edemediğim için akşamları şekerim 160-200 arası çıkıyor bebeği çok etkiliyor mudur ? geçmiş deneyimi olan anneler bilgilendirirse sevinirim.
Gumus25 bzyyzb etkileyebilir zamanla fazla irilesmeye sebep olabiliyormuş bide su artışına. Dikkat edebildiğiniz kadar dikkat edin bence🙏 benimde şekerim yüksek ciktigi için dikkat etmeye başladım tokluk 145 altına düştü 🙏