Aysedemirr Selam kızlar 31+3 haftalığım yemek borumda yanma olmaya başladı normal mi yaşayan var mı ?
yesillimonn Aysedemirr 24 hafta dan beri yaşıyorum mide degilde yemek borum aşiri yanıyor su içsem bile zehir içmiş gibi cayır cayır yaniyor gaviscon rennie 1 saat idare ediyor sonra yine ayni 🥺
Tubag1 Aysedemirr Walla ben ölüyorum mide yanmasından ne yaptıysam geçmiyor midemden ağzıma su da geliyor kusmam geliyor çok kötüyüm 10 gündür bende 32 haftalığım
Zynppp_0999 Bende 25. Haftayım bende de bir kaç gündür olmaya başladı. Elma yemeni tavsiye edebilirim bana iyi geliyor.