Serim Ben 10+5 hamileyim şimdi lavaboya gittim biraz kan geldi bu normal mi ne yapmam gerekiyor lütfen cevap verir misiniz
LionsMom Allah yardımcınız olsun bize de haber verin bende 10. Haftadayim Allah yavrularımızı bize bagislasin🤲
Miran41 Ben de 12 haftalıkken kanama olmuştu. Çok sıcak bir duştan çıkmıştım ona bağladım. Paristeyim o zaman gece vakti doktora gitmeyim dedim sabah uyandım hala gelio kırmızı kan adet gibi kanıyorum. Acile gittim kalbi atıyordu. Çok şükür dedim
Miran41 Şuan 28. Haftadayım çok şükür bi sıkıntım yok. Plesenta arkasında kan birikmiş kapabiliyormuş bazen o da çok sıcak dusun etkisiyle kanama yapabiliyormuş ilk haftalarda öyle dedi Türkiye de ki doktorum (paristekiler bi bok bilmiyor )
Serim Çok teşekkür ederim hepinize. Gittim acile kalp atışını duyduk doktor Progestan diye bir ilaç yazdı 12saat arayla kullan dedi .şuan lekelenme şeklinde az miktarda devam ediyor