Batnm6565 Merhabalar hamişler 9 haftalık hamileyim bulantı ve kusmadan dolayı prillam kullanmaya başladım iki gündür kabızlık başladı çok kötü hissediyorum ilacı kullanmaya da yeni başladım acaba prillamdan dolayı olabilir mi benim gibi bi durum yaşayan oldu mu ??
Orucu12 Batnm6565 kullandım ama yasamadım canım kabızlık ama yan etkilerine bak herkeste farklı olabilir
Ezgi0608 Batnm6565 hamilelikte kabızlık sorunu bi çok kişide oluyo bende de oldu doktorumla konuştum magnezyum tozu aç karnına iç demişti faydasını gördüm sizde doktorunuza danışın bence ♥️
Cansuumesee Batnm6565 bende 9 haftaligim benimde bulantilarim fazla doktorumdan istedim ama cok gonulsuz verdi acıkcası ben kullanmiyorum
Batnm6565 Umarım hiç yaşamazsınız 5. Gebeliğim 2 düşük birde 11 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum ilk reglmdan sonra gebe kaldım diğerlerinde böyle bi sorun yaşamadım o yüzden prillamı da ilk kullandığım için ona mı bağlı diye düşündüm
Batnm6565 Cansuumesee ya baya araştırdım hiçbir zararı yokmuş bebeğe ama kabızlığım ilacı kullanmaya başlayınca olduğu için ona bağladım bi an olmadı bi kaç gün ara vericem bakalım o mu sebep oluyor diye
symag Batnm6565 ilaçtan dolayı olmaya bilir . Hamilelikte oluyor kabızlık. Ben 21 haftaligim hala kullanıyorum prilam
Avril Batnm6565 kabızlık Prilam yüzünden değildir çok yüksek ihtimalle o haftalarda oluyor bende de oldu activia kuru kayısı kuru dutla geçirdim bulantı yüzünden çok su içememek artı hormonların sindirim sistemini etkilemesi yüzünden oluyor ikinci trimester da birçok belirti gibi kabızlık da geçip gidiyor merak etmeyin
Yagmurr8 Batnm6565 bende kullandım ama kabızlık yaşamadım, bulantıdan kaynaklı yemek ve sıvı alımında azalma olduysa ondan kaynaklı olabilir, kuru kayısı, kuru incir özellikle kuru erik kabızlık için birebir